پست ثابت



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


داستان های استلا و آستریکس

سلام من استلا هستم به همراه دستیار خنگم به اسم آستریکس.اون هیچ کاری نمی کنه فقط موضوع میده،نظر میده،وسایلو در اختیارم میزاره.خوب بگذریم من استلام و قراره داستانهام رو اینجا بنویسم و شما نظر بدید چون میخوام بدونم که کارم چطوره.من توی مسابقه ی آفرینش های ادبی شرکت کردم که باید یه متن ادبی با موضوع خدای مهربان من بنویسم و البته حدس بزنین چندم شدم؟؟؟

نفر اول استانی

البته تلاش مربی ادبیم هم  رو باید در نظر گرفت اون خیلی خوبه و همین جا ازش تشکر میکنم چون اگه اون نبود شاید من تا حالا همون استلایی بودم که صبح تا شب و شب تا صبح لاشش روی تخت افتاده.

به هر حال وب من یه قانون خیلی مهم داره.

هرکی نظر نده:

1_بده.

2_هر چی تو وبم بخونه حرومش.

3_از همین جا نفرینش میکنم.

انتخاب با خودتونه.



نظرات شما عزیزان:

emili
ساعت13:12---24 شهريور 1392
اگه میخای تیا باشی یه نام کاربری بایه رمز بهم بده
پاسخ:فعلا....


behzad
ساعت17:57---5 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت خیلی عالی بود و مطالب جالبی هم داشت.اگه دوس داشتی یه سری هم به من بزن.مطمئن باش ضرر نمیکنی.راستی با تبادل لینک هم موافقم.اگه خواستی لینکم کن وبعدش بگو با چه عنوانی بلینکمت.موفق باشی.خدانگهدار.
پاسخ:ممنون الان میرم...چااو


عروسک
ساعت20:57---4 شهريور 1392
متاسفانه تصاویرو نمی تونم بذارم بدم چون روی همشون ادرس وبتو زدی
پاسخ:وااااا عروسک؟؟؟من اینهمه واسه اینا زحمت کشیدم اونوقت تو...من فقط از یک شب تاصبح بیداربودم اینارو درست میکردم...واقعا راست میگم اونوقت تو انتظار داری من این کارو کنم؟؟؟


عروسک
ساعت16:43---4 شهريور 1392
پاسخ:استلا جان من گفتم می ذارمش و یادم می ره .. من اون داستانتو خوندم .. من ازت بازدید نخواستم و درخواست نکردم بیای ببینی مطالبمو .. مطالبتم امشب می زارم .. من با تو چه مشکلی دارم اخه اینجوری می گی ...اگه نتونم یا نخوام نظر بدم باید چیکار کنم باید قهر کنیم ؟؟ چون وبات نیمدم باید اینجوری کنی .. واقعا که .. من سرم شلوغه این روزا و همه ازم توقع دارن .. وقت کنم وبمو آپ کنم هنر کردم .. واقعا که خیلی ناراحتم الان و عصبانی توقعت از دوستیمون چیه ؟؟ نظر و بازدید
پاسخ:نخیر فقط یکم میخواستم سرکارت بذارم...ناراحت نشی یه وقت


alireza
ساعت15:20---1 شهريور 1392
سلام عزیزم مرسی از اینکه بهم سر زدی

من 18 سالمه حالا چرا کنجکاو شدی واسه این؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:هیچی آخه یه چیز خصوصی هستش که نمی تونم بگم


aram
ساعت14:46---1 شهريور 1392
دیگه سری نمیزنی استلا ی نامرد
پاسخ:واییییییی تو هم که هی نامرد نامرد میکنی.الان اصفهانم یه بسته یه هفته ای گرفتم واسه گوشیم منم که حواس پرت یادم نمی اد چند روز دیگه اش مونده...چشم الان می ام


عروسک
ساعت16:53---28 مرداد 1392
سلام الان نیستی و اصفهانیخوش بگذره
پاسخ:واییییییی مرسی آره خیلی خوش میگذره


mohammadp73
ساعت3:44---24 مرداد 1392
خیلی وبلاگت جالبه...من خوشم اومد.
پاسخ:بی مزه


baran
ساعت14:43---23 مرداد 1392
نه عزیزم خودمم ارام
پاسخ:باشه پس من تسلیم


عروسک
ساعت0:43---21 مرداد 1392
خب پس تقصیر من نیست .. به هر حال واقعا مهم نیست .. یعنی انقد مهم نیست که اینا رو بگی راستش اول فک کردم چیکار کردم ..

باشه به وبات برس ..بای
بای بای


عروسک
ساعت22:00---20 مرداد 1392
فکر نمی کنم انقد مسءله ی مهمی باشه که انقد پیاز داغشو زیاد کردی !!!!!

خودت خودتو با اسم ------ ثبت کردی و با همون اسم مطلب فرستادی .. اونوقت من باید چیکار کنم ؟؟؟؟

راستی فعلا برای مدتی آلبوم نفرست بهتره هر هفته یه آلبوم بزاریم
پاسخ:فکر میکنی مسئله ی مهمی نیست ولی هست.با اینکه تو نمی دونی این اسم مال کیه.این موضوع به خیلی پیش من مربوط میشه و به خاطر همین دوست ندارم اون منو بشناسه. باشه.راستش بایدم یکم به وبام برسم.


عروسک
ساعت9:27---20 مرداد 1392
چرا انقد جوش میاری ؟؟؟؟ مگه چیکار کردم .. !!! وا

اگه می دونستم که نمی پرسیدم
پاسخ:من که جوش نیاوردم.عصبانی هم نشدم.فقط میگم دیگه نمی خوام کسی منو با این اسم بشناسه.


عروسک
ساعت1:17---20 مرداد 1392
چرا عجیجم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:یعنی می خوای بگی نمیدونی؟


کیانا استلا
ساعت14:32---15 مرداد 1392
وب خوبیه



افرین که نفر اول استانی شدی
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 14 مرداد 1398برچسب:,ساعت6:14توسط استلا و دستیارش آستریکس | |